dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

01 September, 2009

balik berbuka puasa di KG

hmmmm...rasa bahagia sangat berbuka puasa di rumah...tambah plak, mak & ayah suruh balik..rasa happy btol..syukur alhamdulillah..dapat berbuka bersama2 keluarga yang tercinta..tambah plak..abang pun balik..bawak anak sedaranya Humaira Safiah yang gedebab sangat2 yang baru masuk 1 tahun bulan 8 baru2 nie...melihat pada mak, aku teringat pada kesungguhan beliau memasak makanan kegemaran aku..laksa, sedap...sehingga menjilat siku...ish2..sampai ke ek..klau jilat siku..hehehehehe..apa2 pun aku nk bg tau, betapa sedapnya masakannya, tiada tandingannya lg...hehehehehe..

melihat ayahandaku yang tercinta..aku rasa sangat gembira..dari riak wajahnya aku dapat rasakan dia teramat gembira dengan kepulangan anaknya yang serba boleh ini...hehehehehehe..ye ke?itu kata ayah aku..hem..apa2 pun..aku bangga mempunyai ayah & ibu seperti kalian...kerana kalian berdua..aku berjaya....TERIMA KASIH IBU & AYAH
aku doakan agar kalian berdua panjang umur & sentiasa sihat selalu...cintaku selepas Allah dan Rasul adalah kalian berdua...aku sentiasa akan mendoakan diri kalian berdua, merindui ..menyayangi...& menjaga kalian berdua..hingga akhir hayatku...INSYA-ALLAH.

No comments:

Post a Comment

keINdAhAn TuHan