dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

14 August, 2009

dimensi baru dalam kamus hidupku

Bermulanya episode baru dalam hidupku,,,,,,, aku jelous melihat kwn2ku ada blog masing2..pelbagai layout yg kwn2ku kasi untuk aku membuat blog...betapa bersungguhnya kwn2ku meyuruh aku membuat blog..akhirnya Allah telah membuka pintu hatiku untuk mengenali kau blog....
tanggal 15 Ogos 2009 M,bersamaan dengan 24 Sya'aban 1430 H. telah lahir seorang gadis yg bernama tautan hatiku..anda nk tau mcm mana aku buh nama tautan hati...adalah dari Novel Tautan Hati..
nanti tgok la blog sy tau...mungkin kita dapat bertukar2 pendapat...

1 comment:

  1. salam.....
    apa ni seha? sat guna saya pastu aku plk...
    nnti guna ana :-)
    pape pun, selamat menulis blog.

    ReplyDelete

keINdAhAn TuHan